Meniu site
  • Calendar
    «  Aprilie 2024  »
    LnMrMrcJoiVnSaDm
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930
    Sondajul nostru
    Evaluează site-ul meu
    Total răspunsuri: 25
    Căutare
    Mini Profil
    Vizitator

    Oaspete

    Oaspeții, vă rugăm să vă înregistrați sau să vă logați!

    Statistici

    Introducere.


    Bicicliștii de multe ori au de a conduce vehicule pe drumuri, inclusiv drum aglomerat. De aceea, este necesar să se cunoască și să poată aplica în practică normele de drum. Acest articol oferă detalii cu privire părți ale regulilor referitoare la călăreț și oferă recomandări practice pentru utilizarea lor.


     


    Generală.


    Incepem cu definiții.


    Bicicleta - un vehicul cu două roți sau mai mult, și propulsat de forta musculara de oameni pe ea.


    Șofer - persoana care conduce orice vehicul.


    Vehicul - un dispozitiv destinat pentru transportul rutier de persoane, bunuri, sau a echipamentelor instalate pe el.


    Membru al drumului - o persoană care ia parte la procesul de mișcare ca un conducător auto, pieton, vehicul de pasageri.


    Adica bicicleta - este un vehicul, ciclist - conducătorul vehiculului și, prin urmare, utilizatorul drum.


    "Utilizatorii de drumuri sunt obligați să cunoască și să respecte reglementările relevante ale Regulamentului, semafoare, semne și marcaje, precum și sunt în conformitate cu ordinele controlorilor de trafic."


    Acum devine clar că bicicliștii au dreptul să ceară pentru atitudinea lor corectă pe drumuri, dar, de asemenea, aceleași așteptări de la ei.


    Având în tratate cu statutul odată și pentru totdeauna defini locul ciclist pe drum.


    Acele reguli este un element numit "Cerințe suplimentare pentru deplasarea de biciclete ...". De fapt este o regulă de bază de degetul mare de urmat atunci când conduceți o bicicletă pe drum!


    "Bicicleta trebuie să se deplaseze numai în banda din dreapta într-un rând de dreptul de puterea mișcării. Permis pe margini, în cazul în care aceasta nu interferează cu pietonii."


    Acest lucru înseamnă că puteți alege cât de departe de bordură puteti merge. În funcție de condițiile de drum, prezența obstacolelor pe ea în formă de gropi, sticlă spartă, etc. Vă recomandăm să mergeti la o distanță de aproximativ 10 cm de la marginea din "a doua" marginea drumului.


    În norme mai devreme, a fost instruit pentru a merge la o distanță de nu mai mult de 1 metru de la bordură. În nouă restricție este eliminat, iar distanta o alege ciclistul dupa bunul simt.


    Următor. "Coloane de bicicliști care călătoresc pe carosabil ar trebui să fie împărțite în grupuri de 10 ciclisti. Pentru a facilita distanta preluarea dintre grupurile ar trebui să fie de 80-100 de metri." Ei bine, e ca si cum totul este clar.


    Știind lucrurile de mai sus, vă puteți simți deja mai mult sau mai puțin încrezător pe drumuri. Acum trece de la teorie la practica.


     


    Semne speciale atunci când  conduci o bicicletă.


    Pentru a indica Regulamentul de manevră, următoarele semne:


    Intoarce sau reconstrui dreapta: brațul drept extins, sau întinsă și îndoite la cotul stâng.


    Intoarce su reconstrui stinga: brațul stâng extins, sau întinse și îndoit de la cot dreapta.


    Cu toate acestea, nu este recomandat să folositi metode alternative (în cazul în care un braț îndoit) - șoferii nu pot intelege.


    Oprire: a ridica orice mana.


    Atunci când circulati  într-un grup se folosește un alt semn , care nu este destinat pentru automobilisti, ci pentru ciclistii care merg in spatele vostru.


    Gropile de pe dreapta: coborât mâna dreaptă.


    Gropile de pe stinga: coborât brațul stâng.


    Primul semn il da conducatorul grupei  ear membrii grupei imediat il executa. Nu face  sa asteptati pina cind ve-ti trece sau ve-ti vedea groapa, trebuie imediat sa semnalizati.


    Acum, sa luam în considerare lucrurile pe care bicicliștii nu trebuie sa le faca.


    Se interzice ciclistilor:


    "Pentru a merge fără a ține ghidonul cel puțin o mână."

    "Pentru a merge pe drumul într-o zonă cu trasee biciclete." Acesta este notat cu un semn rotund cu o bicicletă albă pe un fond albastru. (Aparent, nu vom trăi până la aspectul lor.)

    "Mișcarea pe margini, trotuarelor și trotuare este interzisă." Despre reduce menționate mai sus (de exemplu bicicliști pe ele încă permis). În caz contrar, totul este unic.

    "Autostrăzi Ha permis pentru a conduce o motocicleta." Panourile de pe autostrăzi marcate cu "autostrada" și "drum pentru autoturisme."

    "Întoarce la stânga, sau rândul său, pe drumurile cu tramvaiele și circulația pe drumurile cu mai mult de o banda de trafic în această direcție." Totul e clar. "Aceasta" linie ar trebui să fie considerate ca fiind curent.

    "Nu tracta o bicicletă." Care este, nu cârligele, cabluri și alte trucuri și dispozitive.

    Totul. Alte restricții pentru bicicliști, nu. Este ușor să vă amintiți, nu? Desigur, este necesar să se respecte cu astfel de lucruri evidente ca traficul pe partea gresita (circulația pe partea dreaptă în Rusia), trafic de lumină roșie, de control de biciclete în stare de ebrietate, etc


     


    Momente neclare în timp ce mergi pe bicicleta pe un drum public.


    1. "Depășirea un ocol sau alte vehicule trebuie să se facă numai pe partea stângă. Și, pe cât posibil, de la vehiculul depășit. " Este foarte simplu. De ce este stânga? Se spune astfel în Regulamentul. De aceea, pe cât posibil? Poate deschide ușa, voi nu vedeți ce se întâmplă în fața obgonyamogo TC celuilalt autovehicul poate începe brusc în mișcare șofer, necinstit va arunca un muc de țigară, etc Lista de exemple este de fiecare ciclist. În consecință muta de-a lungul unui rând de mașini parcate ar trebui să fie calculul de mai sus, precum și să fie pregătiți pentru faptul că în cartier poate apărea o mașină a cărui șofer în spatele mașinilor parcate nu se poate vedea, și-l ai.


    2. Atunci când se face o manevră, trebuie să vă asigurați că este sigur nu numai pentru tine, ci și pentru alți participanți la trafic în imediata apropiere. Prin urmare, este necesar să învățăm să întoarcă capul în mișcare, fără a pierde capacitatea de a controla în mod adecvat setarea biciclete.


    3. Sensuri giratorii.


    a) Există, în general, toate la fel ca în "adult". Ho ciclist, o bicicletă de conducere în apropiere, este considerat un pieton. Și ei au propriile drepturi și responsabilități. De aceea, este adesea util în timp pentru a demonta și de a fi un pieton.


    b) Se poate observa că elementele de Regulamentul, care afirmă că "utilizatorii de drumuri sunt obligați să cunoască și să respecte reglementările relevante ale semafoare, semne și marcaje ..." și că "Biciclete trebuie să se deplaseze numai în banda din dreapta într-un rând la dreapta ... poate" unele nu sunt unite, dacă numai pe banda din dreapta pentru a transforma dreapta, și aveți nevoie pentru a chat-ul. Dreapta?


    Prin urmare, ultimul paragraf se va citi: "Biciclete trebuie să se deplaseze numai în banda din dreapta, ÎN CARE PERMITE DVIZHEHIE În DAHHOM HAPRAVLEHII, pe un picior de egalitate, probabil, mai la dreapta ..."


    Deci, pe drum, cu o bandă suplimentară asupra sistemului de frânare dreapta ar trebui să urmeze semnele. Dacă în trafic banda din dreapta este permis ca la dreapta sau dreapta, nu ezitați de a merge pe ea. Intersecție ha atunci când de conducere drept, va avea avantajul. Întrucât veți fi pe partea dreaptă a altor vehicule.


    În caz contrar, alege banda exterior, ceea ce a permis de mișcare în această direcție, se reconstruiască și să continue de-a lungul este posibil la dreapta. Care este, acționează ca o mașină. Driverele veți înțelege.


    Dacă nu sunteți sigur de acțiunile tale, pentru a primi pe trotuar la banda de decelerare, trece de trecere la intersecția de pietoni, de conducere pe drum continua. Aceasta este o opțiune de 100%.


    c) ha drumuri cu o rampă suplimentară banda este recomandat să se deplaseze fără a schimba dungi sale. Pentru că, chiar dacă aparatul și va fi corect, ele vor fi totuși necesare pentru a dor de tine.


    d) Experiența a arătat că șoferii de pe drumurile adiacente dreptul de a nu vedea un biciclist de echitatie curs de cruce si uita-te in spatele lui la transportul distanță se apropie. Astfel observa ciclist în ultimul moment sub nasul lui, este deja începe să se miște. Acest lucru este evident mai ales în amurg și întuneric, atunci când nu siluetă întuneric iluminate cu bicicleta la mare viteză grăbește să-i intercepteze. Prin urmare, în momentul în care trece zona de pervaze drumul din dreapta ar trebui să încetinească și conduce prin intermediul unor astfel de site-uri extrem de atent.


    4. Ha vreun drum de trecere a nu fi leneș în avans pentru a asigura bezopsnosti lor și să ia măsuri suplimentare pentru a face mai mare. Care este, nici un rău va obrenutsya și să evalueze situația din spatele lui, nici un rău va fi ușor deplasat spre partea stângă a drumului, pentru a reduce raza de cotitură pentru unii baieti fierbinte, dar nu le-a pus pe dreapta, orice altceva nu este de prisos să arate un viraj la stânga la intersecția dacă intenționați să deplasa spre dreapta.


    5. De asemenea, o bună practică pentru a observa semnele de circulație și alte direcții pentru a aminti ta. Deci, este util să ne amintim că se deplasează de-a lungul drumului principal și fără bătăi de cap șoferului indică necesitatea de a vă da drumul.


    6. Mulți oameni știu cum să meargă bine în punga de aer. Cu toate acestea, în nici un caz nu trebuie să repete acest truc pe drumuri, pristraivayas pentru vehicule de mari dimensiuni. Aparatul poate încetini dramatic și va ciocni în ea sau nu se poate vedea masina in groapa asfalt si intra sub roți de călătorie înapoi de transport. Același lucru este valabil pentru conducere încet în spatele mașinii într-un blocaj în trafic. Nu conduce masina, trece la partea.


     

    Concluzie.


    În concluzie, trebuie spus că bicicliștii sunt mai mult și mai mult. Rata de alfabetizare printre ei, din păcate, este redus. Și soferii se folosesc de asta. Ei devin rapid obișnuiți cu incepatori,si le este profitabil. Prin urmare, trebuie sa conduceti pe drumuri în mod corect și cu grijă.


    Si în cele din urmă o regulă care nu intră în nici o publicație oficială. "Uneori drumul principal este acela pe care se misca tancul. :D" Este, de asemenea, numit "regula de trei D" - Da drumul la prost.